在公共網頁Po文章一定會收到一些有的沒有的信件
最扯的莫過於以下









Hi my name is Alan I am 21. before you dismiss me. I have had female roomates.

Hi你好,我的名字是Alan,今年21歲,你之前錯過我了,因為我有女性的室友

I do not wish to ever have sex with anyone I live with again. and I don't have alot of male friends coming, so you don't have to worry about them.

我不想再和我室友有性關係,我也沒什麼很多男性朋友來我家,所以你不用擔心

I enjoy living with women though. for the most part we get along better.

我很喜歡跟女性住,大部份來說,我們處的比較好
I smoke weed. but I am cutting back

我抽大麻,不過我抽的比較少了

pictures aren't trying to be sexual.

照片不是想要傳達性暗示的........


林老師的....你以為老娘是老鴇嗎? 再說你看起來比較像乳臭未乾的小子吧.......





今天火氣很大.....忍很久了

arrow
arrow
    全站熱搜

    廚房探險家凱西 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()